Wat leuk dat u interesse heeft om eventueel een vrijwilliger te worden bij Stichting Brains versus Bits!

Het werk bij de stichting is zeer divers en daarom kan er goed ingespeeld worden op de werkzaamheden die u leuk lijken om te doen en op uw sterke kwaliteiten. Zo kunt u zich richten op de werving van cliënten of juist vrijwilligers, communicatie of het opstellen van facturen. Maar ook hebben wij veel sorteer werkzaamheden van verscheidene kaartspellen of wellicht helpt u liever bij het organiseren van evenementen. Er wordt per persoon bekeken wat hij/zij kan betekenen voor de stichting.

Het is ook mogelijk om zowel cliënt als vrijwilliger van de stichting te zijn. Hierbij wordt er goed gekeken naar wat de desbetreffende persoon aan kan en waarin hij/zij zich verder wil ontwikkelen.

Onze vrijwilligers zijn voornamelijk professionals, deze professionals hebben een achtergrond in de zorg zoals de medische wereld, psychologie en pedagogiek. Daarnaast helpen ervaringsdeskundigen mee en ook cliënten die als onderdeel van hun traject vrijwilligerswerkzaamheden uitvoeren. Met ervaringsdeskundigen wordt bedoeld: mensen die vroeger zelf tot de doelgroep behoord hebben (of nog steeds in lichte mate zijn) of onderdeel geweest zijn van het werkveld, maar hierin niet meer actief zijn.

Wij hebben plek voor vele en zeer diverse mensen. Wat voor ons het belangrijkste is, is dat u zich graag wil inzetten voor onze doelgroep.

Ziet u zichzelf al helemaal als vrijwilliger bij Stichting Brains versus Bits? Dan kunt u zich aanmelden door onderstaand formulier in te vullen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op!

Heeft u geen tijd om vrijwilliger te worden, maar wilt u ons toch op een andere manier steunen? Kijk dan op de pagina contact’