Hieronder staat een overzicht van het bestuur van stichting Brains versus bits.

Dhr. G. A. M. van de Ven

Bestuursvoorzitter

Dhr. van de Ven is de bestuursvoorsitter van de stichting en is mede-oprichter. Zijn functies voert hij op vrijwillige basis uit. Naast zijn voorzitterschap stuurt hij diverse projecten van de stichting aan en is begeleider bij enkele projecten van sociaal maatschappelijk werk.

Foto 2013

Dhr. R. G. A. Speksnijder

Penningmeester

Dhr. Speksnijder is de penningmeester van de stichting en was mede-oprichter. Zijn functies voert hij op vrijwillige basis uit. Naast de bestuursfunctie voert hij ook overige ondersteunde werkzaamheden uit aan diverse projecten van de stichting.

Dhr. M. M. J. R. Theissen

Secretaris

Dhr. Theissen is de Secretaris van de stichting en was mede-oprichter. Zijn functies voert hij op vrijwillige basis uit. Verder biedt hij ondersteuning aan uitvoerende vrijwilligers.