Het organiseren van evenementen helpt ons bij het behalen van de doelstellingen. Mensen met dezelfde hobby’s en interesses komen samen. Wat goed is tegen de vereenzaming binnen de doelgroep en zorgt tegelijkertijd voor sociale interactie.

Vanuit ons worden er diverse evenementen georganiseerd. Tijdens de evenementen is iedereen van harte welkom om mee te doen. Wij hebben een groot aanbod aan evenementen. Van creatieve stimulans tot strategische denkwijze. Denk onder anderen aan:

-Trading card games

-Tabletop games

-Bordspellen

-Verven

-Modelbouw

Tijdens de evenementen wordt er begeleiding geboden door professionals vanuit de stichting of de locatie van het evenement. Deze professionals hebben een achtergrond in de zorg zoals de medische wereld, psychologie en pedagogiek. Door hun expertise zijn zij in staat om cliënten stapsgewijs te begeleiden bij het behalen van persoonlijke leerdoelen. De evenementen zijn niet alleen een fijne afwisseling voor de cliënten, maar dragen daarnaast ook bij aan het stimuleren van de belangrijke vaardigheden zoals samenwerken, zelfdiscipline en omgaan met verlies. Daarnaast is iedereen van harte welkom om mee te doen bij onze evenementen!

Wij zijn ook altijd bereidt om onze expertise te delen met maatschappelijke initiatieven en soortgelijke instanties en stichtingen. Wij streven er daarom ook naar om zoveel mogelijk de samenwerking met andere partijen op te zoeken. In de toekomst hopen wij samen te werken met verschillende zorginstellingen waarbij wij ook de cliënten van deze instellingen willen begeleiden.

Bij meer interesse over onze evenementen verwijzen wij u graag door naar onze facebookpagina